AnasayfaAnasayfa  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  



 

Paylaş | .
 

 Yok mu gelen?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Olivia Breaker

avatar

Mesaj Sayısı : 11
Gerçek Adı : Damla
Yaş : 18

MesajKonu: Yok mu gelen?   Ptsi Tem. 08, 2013 6:33 pm

Hayatımda hiç rp'ye başlamayan taraf olmadım.
Şaka, bi kere. O da İroş'la yaptığımız drake-kath rp'sinde.
Önce bunu söyleyeyim. Damla oluyorum ben. Yazıyo aslında ama ne diyim söyleme ihtiyacı duydum. Yeni karakter ya.
Olivia için de ilk önce Claire Holt'u alayım diyodum, olmadı sonra Megan'ı aldım pek ısındım Very Happy İyi oldu böyle iyi.

Tüm karakterlerim için buraya geldim. ÇOK SIKILIYORUM ABİ. ÇOK YANİ ÇOK.
Bu kaçıncı mony-logan rp'si kurgusu bi türlü yapamadım.
drake'le kath'in tanışma rp'sini bitiremedim.
zati ekin malı da başladığım rp'lere devam etmiyir hiç Very Happy
Lütfen bakın, daha önce hiç rp için konuşmadığım arkadaşlar bile gelsin bulalım artık bi şeyler. Her gün bilgisayara giriyorum, yapacak bi şey yok kapatıyorum. Sıkıntıdan patlıcam.
Canım artık biten rp'ler istiyo ya Very Happy Bitmemiş rp'lerin kızıyım. Gerçekten yani Very Happy
Biten bast-kath rp'si, kavgalı rp'ler, biten kath-drake rp'si, başlanmış mony-logan rp'si, gordon-eglantine ne olursa rp olsun yeter.

YALVARABİLİR MİYİM? 
LÜTFEN. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad 

Durun Olivia için gelirseniz anlatayım biraz bu salak hatunu.
Kendisi Rav mezunu ama ters bir şekilde hafif saf. Özellikle "aşk arayan erkeğim ben" modunda gelirseniz hemen kanar size. Gerçek aşkı hiç bulmamış hep kullandılar bu kızı. Arkadaşı yok, ailesi yok kimsesi yok. Belki arkadaşı var ama sahteler. Yalnız bu kız abisi. Çok yalnız.
Artık yüz üstü bırakmak mı istersiniz, yalnızlığına son vermek mi istersiniz, sahte dostlarından biri mi olmak istersiniz -yapması eğlenceli sinirli rp'ler çıkabilir bnc .s.s- ne istersiniz siz karar verin. Yeter ki gelin, kurgusunu bile değiştiririm kızın.

Katheryn S. Boryenka
Logan Darrel
Eglantine  Xavier
Felix A. Lancelot
Olivia Breaker 
karakterleri benim oluyor. Hepsi de rp geçmişi yok denecek kadar az olan karakterler. Hatta dördünün yok bile. Kurgular var kaldı öyle yapılmadı hiç. Değişik olur diye açıyorum hiç yapamıyorum yakında rp'yi bırakıcam temelli olan o olucak Very Happy Yapılmıyosa anlamı kalmıyo zaten Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Melanie Phoenix
VI. Sınıf
VI. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : on beş.
Mesaj Sayısı : 4456
Gerçek Adı : dilara.
Yaş : 19

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Yok mu gelen?   Ptsi Tem. 08, 2013 7:42 pm

Damla, bütün üyeliklerinle istiyom kurgu gerekirse. Adfgfgh.

ÖZELLİKLE DE LOGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. AĞAĞAĞAĞAĞAAĞAĞ.

*İlanı tam okuyamadım şimdi, okuyup hepsine cevap yazcam ayrı ayrı. Bilirsin bende de üyelikten bol bi şey yok .Smile))) sdfdfgfh

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Proud to be an ox. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
hear me roar:
 

çok güzel roksen taklidi yapıyorum:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://melaniephoenix.tumblr.com/
 

Yok mu gelen?

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

 Similar topics

-
» 18.9.2010 SD MAÇ SONUÇLARI...

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Eğlence Ekspresi :: Süpürge Dolabı :: Rp Dışı :: ...-