AnasayfaAnasayfa  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  



 

Paylaş | .
 

 Damla sınav olup geldi.

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
Katheryn S. Boryenka
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 14
Mesaj Sayısı : 1228
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^
Yaş : 18

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 1:49 pm

Spoiler:
 
Spoiler:
 
Spoiler:
 
Spoiler:
 
Spoiler:
 
omg omg omg omg omg omg omg omg

Sınavımı oldum geldim arkadaşlar. Buraya da yazarım demiştim gidiyom konusunu açarken.
Evet, geldim ve yazıyorum
Hala sbs telaşımın sonunda bitmiş olduğuna kendimi inandıramıyorum ama cidden bitti yani.

Sınava geçeyim ben.
Matematik harici çok iyiydi.
Matematikten kastım 15 boş, 5 tane yapılmış soru oluyor.
Evet bu acı bir gerek sadece beş tane soru yapabildim.
Ama Türkçe ve İngilizce galiba full gelicek. Soruları kolaydı ve ben de yaparken zorlanmadım. Boşum da yok.
Sosyal ve fenden de ikişer tane boşum var.
toplam 19 boş.
400'ü bulmam imkansız sanırım ama diğer testler iyi geçtiği için seviniyorum.
Her neyse mutluyum, artık Dilara'nın dediği gibi bundan sonrası nasip.
İkizim Sanem'de bana başarılar dilemiş dün akşam, mesajını görmemişim ama çok teşekkür ediyorum.
Destek, moral veren herkese çok teşekkür ediyorum çünkü gerçekten faydası oldu.
Otobüste ilk defa konuştuğum abinin -adını da bilmiyorum- bana "Sana güveniyorum, yaparsın." demesi bile fayda etti yani. (düşünüyorum da, yabancılarla konuşma kuralını yıkmasa mıydım? belki katildir Shocked Very Happy )

EH, O ZAMAN.... Wizard
Spoiler:
 
Spoiler:
 

_________________

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
pure-blood. bow down to me.
hi, stupid-handsome!:
 



:::
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Christen Austen



Mesaj Sayısı : 110

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 2:10 pm

OĞYEĞSPİLATEĞĞĞS! Damlamıs sınav olup gelmiş miiğ? Yiyelim mi onuu? Yaşasııın!!

Üzülme olooom, negzel iştee. Matematiği salla geç yağ. Biz iyi yaptık da noldo? Benim de sosyalim bok gibiydi nihahaaağ. Afgfghhj. Artık rahatlamana sevindiiim, ne olursa olsuuun mutlu olcan döverim. NASİP.. Smile Seni seviyoos, başardığını biliyos. LİSEYE DE GEÇTİN ARTIK RAHATLARSIN. Smile HIHI EVET. FDGFHH.
Seni seviyoğğm. <3

Spoiler:
 
Spoiler:
 
Spoiler:
 
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Katheryn S. Boryenka
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 14
Mesaj Sayısı : 1228
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^
Yaş : 18

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 2:23 pm

AY Bİ DE O VAR Dİ' Mİ?
ARTIK LİSELİYİM
sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum -_-
BEN DE SENİ SEVİYORUM GÜLÜM HOŞ BULDUK happy dance gökkuşaağı

_________________

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
pure-blood. bow down to me.
hi, stupid-handsome!:
 



:::
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Charlotte V. Hawkman
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 921
Gerçek Adı : Esin the first.
Yaş : 20

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 2:25 pm

WELCOME BACK. bılı bılı bılı asjdfajsfdsajfdaj
Ay sbs olayı ne sıkıcıydı, bide üç yıl arka arkaya girince hiç çekilmiyo tabi. Ama iyi yapmışsın bence le? Türkçe zaten en çok puan getiren, belki matematikteki eksikleri diğerleriyle kapatmışsındır benceeeeeğğğ.
Aneee. Stajer liseli. Eylül'de liseli olacak. Ay ne çabuk büyüdü bu kız. omg omg asdjfsfadjsajd
Geçmiş olsun çok. *-*-*-*


_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Mülayim Şarlıt takımı.
Katherine vs. Esin.
Silmiycem Katherine yazısını. Manyağım ben çünkü. *-*
(_8(|)  Homeeer Siiimpsooooon.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Clara Carlevaro

avatar

Rp Yaşı : 18
Mesaj Sayısı : 1791
Gerçek Adı : Selis
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 2:27 pm

AY SWQLM HAYIRLI OLSUN YİRİN SİNİİİİİİ
BİTTİ SONUNDA OHH
RAHAT RAHAT HE'LEYEBİLİRİİİİS!

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
tardis'le muhabbet keyf:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Chloé Collinson
VI. Sınıf
VI. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 15.
Mesaj Sayısı : 1070
Gerçek Adı : İrom.

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 2:27 pm

DAMLAAA HOŞ GELDİİİNNN!! ÇOK SEVİNDİM SONUNDA BİTTİĞİNE!! ÖZLEDİM LAN Crying or Very sad
Ve feyste gezinirken gözüme çarpan şu yorumu paylaşmak istiyorum fklgjfdg

"allah o matematik sorularını soran muggle'ların cezasını versin valla 12. sınıf sorusu sandım yaa"

_________________
 
::
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://twitter.com/CrypticDreamer
Logan Darrel
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 163
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 2:45 pm

ESÖN TABİ EĞLENCEZ LEN ANAM NASIL HEYCANLIYIM ARTIK KAVUŞTUK BİRBİRİMİZE llama
-
Selis. bıyık Cheerleader
-
İrem aynen kanka zaten bak ben şöyleydim.
(sorunun başını okuyor)... Tamam bunu geç bu zor.
(sorunun başını okuyor)... Ne demek istedi ki şimdi bu.
(sorunun başını okuyor)... hay ben böyle soruyu %&/+'^!
BEN DE ÖZLEDİM YA Crying or Very sad

_________________
ben seni sevdimde öldüm gülüm:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Clara Carlevaro

avatar

Rp Yaşı : 18
Mesaj Sayısı : 1791
Gerçek Adı : Selis
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 2:47 pm

HERKESE YAZ YAZ BANA Bİ İFADE Bİ DE İSMİM
TRİP GELİYO DAMLA HAZIR OL!1!!1

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
tardis'le muhabbet keyf:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Logan Darrel
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 163
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 2:54 pm

SELİS BANA TRİP ATMA AŞQM SEN GİDERSEN NE YAPARIM Crying or Very sad(((((( Hug
NOPE NOPE NOPE NOPE NOPE TRİP OLMAZ Crying or Very sad(((((((
AMA ŞİMDİ ORDA YANİ RAHATLADIK YANİ OH, SANA KATILMIŞTIM ONDAN DEDİM.

ŞÖYLE Mİ DESEYDİM?
"Aynen Selis sana katılıyorum."
Evil or Very Mad
HİÇ SAMİMİ DEĞİL.
Evil or Very Mad

_________________
ben seni sevdimde öldüm gülüm:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Clara Carlevaro

avatar

Rp Yaşı : 18
Mesaj Sayısı : 1791
Gerçek Adı : Selis
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 2:57 pm

SUS KES KONUŞMA AŞÜFTE!!111!!1

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
tardis'le muhabbet keyf:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Logan Darrel
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 163
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 3:43 pm

-soru kitapçığımı okuldan aldım geldim-

kalbimi kırdın pişmiş kelle Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

_________________
ben seni sevdimde öldüm gülüm:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Melanie Phoenix
VI. Sınıf
VI. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : on beş.
Mesaj Sayısı : 4456
Gerçek Adı : dilara.
Yaş : 19

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 3:49 pm

LOGAN. YAVRUM. SENLE. ÖPÜŞMEDEN. KENDİME. GELMEM. BİL.
gidiyom. Smile

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Proud to be an ox. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
hear me roar:
 

çok güzel roksen taklidi yapıyorum:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://melaniephoenix.tumblr.com/
Logan Darrel
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 163
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 3:59 pm

Oooooo Cool Cool Cool Cool Cool
Uzun zamandır böyle planlarımız var Mel hanım ama hiç icraata yok. Cool
En kısa zamanda. Cool

_________________
ben seni sevdimde öldüm gülüm:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Clara Carlevaro

avatar

Rp Yaşı : 18
Mesaj Sayısı : 1791
Gerçek Adı : Selis
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 4:02 pm

LOGAN SEN ÖNCE GÖL KENARINDA MONY İLE ÖPÜŞ.
MEL SEN DE NE AŞÜFTE ÇIKTIN AAAA EDEPSİZ.

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
tardis'le muhabbet keyf:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Logan Darrel
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 163
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   C.tesi Haz. 08, 2013 4:12 pm

KANKA O RP BOK OLDU AMK -benim yüzümdenxd- ONU İPTAL EDİP EN KISA ZAMANDA YENİSİNE BAŞLAYAK.
HATTA BEN BAŞLARIM What a Face

_________________
ben seni sevdimde öldüm gülüm:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Damla sınav olup geldi.   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 

Damla sınav olup geldi.

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Eğlence Ekspresi :: Mikrofon Sizde :: Serbest Kürsü-