AnasayfaAnasayfa  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  



 

Paylaş | .
 

 Slytherin Sohbet Alanı

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Sonraki
YazarMesaj
Joanna Lancaster

avatar

Rp Yaşı : 17
Mesaj Sayısı : 526
Yaş : 19

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 2:40 pm

Hahaa olmaz ama işim var. Asdjdjsm

_________________
neden bırakamıyom çünkü:
 
ginger being ginger:
 
çünkü biz müküz:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Elliot John Dubenich
VII. Sınıf
VII. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 16
Mesaj Sayısı : 665
Gerçek Adı : Kadri
Yaş : 20

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 2:47 pm

İşin olmadığında haber verirsin. -_-

_________________

Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Dimitri V. Raskolnikov
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 730
Gerçek Adı : M.

Çanta
Eşyalar:

Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 3:54 pm

Uuuu, Elliot ayar çekmeye çalışıyor Very Happy askjdahfd

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Katheryn S. Boryenka
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 14
Mesaj Sayısı : 1228
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^
Yaş : 18

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 3:58 pm

Damlamasa olmuyo zaten. Very Happy
Senin dersin yok mu Fran? Very Happy

_________________

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
pure-blood. bow down to me.
hi, stupid-handsome!:
 



:::
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Joanna Lancaster

avatar

Rp Yaşı : 17
Mesaj Sayısı : 526
Yaş : 19

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 4:00 pm

Francisco Auésten demiş ki:
Uuuu, Elliot ayar çekmeye çalışıyor Very Happy askjdahfd

Ama başaramıyor tabi ki. Cool

_________________
neden bırakamıyom çünkü:
 
ginger being ginger:
 
çünkü biz müküz:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Dimitri V. Raskolnikov
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 730
Gerçek Adı : M.

Çanta
Eşyalar:

Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 4:01 pm

Miranda Valentine demiş ki:
Francisco Auésten demiş ki:
Uuuu, Elliot ayar çekmeye çalışıyor Very Happy askjdahfd

Ama başaramıyor tabi ki. Cool

Ahahaha, herkes ben mi canım Very Happy ajhsdjah

Ne dersi Kath ya -_- Ne zaman derse girdiğimi gördün sen Very Happy ksjdfjhdf

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Katheryn S. Boryenka
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 14
Mesaj Sayısı : 1228
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^
Yaş : 18

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 4:04 pm


Dur dur, onu bırakta... Geçenlerde fark ettim. Rox'ın göz bebekleri sencede kalp şeklinde değil mi? Very Happy

_________________

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
pure-blood. bow down to me.
hi, stupid-handsome!:
 



:::
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Joanna Lancaster

avatar

Rp Yaşı : 17
Mesaj Sayısı : 526
Yaş : 19

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 4:04 pm

Tabi Fran ayarda bir numarasın sen hehe.
DAMLAA

_________________
neden bırakamıyom çünkü:
 
ginger being ginger:
 
çünkü biz müküz:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Katheryn S. Boryenka
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 14
Mesaj Sayısı : 1228
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^
Yaş : 18

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 4:05 pm

Selöös!

_________________

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
pure-blood. bow down to me.
hi, stupid-handsome!:
 



:::
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Dimitri V. Raskolnikov
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 730
Gerçek Adı : M.

Çanta
Eşyalar:

Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 4:06 pm

Ne alaka, her zaman gözlerinin içine bakıyorum ama pekte kalp varmış gibi gözükmüyor Very Happy Tamam susuyorum.
Ama yakında kalbe dönüşecek gibi gözüküyor -_- Bu çok sinir bozucu!..


Sağolasın Mirandacım Very Happy Wink

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Joanna Lancaster

avatar

Rp Yaşı : 17
Mesaj Sayısı : 526
Yaş : 19

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 4:06 pm

Damla özledim lan.

_________________
neden bırakamıyom çünkü:
 
ginger being ginger:
 
çünkü biz müküz:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Katheryn S. Boryenka
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 14
Mesaj Sayısı : 1228
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^
Yaş : 18

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 4:08 pm

Francisco Auésten demiş ki:
Ne alaka, her zaman gözlerinin içine bakıyorum ama pekte kalp varmış gibi gözükmüyor Very Happy Tamam susuyorum.
Ama yakında kalbe dönüşecek gibi gözüküyor -_- Bu çok sinir bozucu!..


Sağolasın Mirandacım Very Happy Wink


Fark edersin yakında. Kalp o kalp Very Happy Razz


Seliscim bi ara konuşak ya. Şimdi bi yandna oda toplayıp bi yandan burayla ilgileniyorum zor oluyo Very Happy
Millet siz okuldasınız dimi? Ah liseliler beşe kadar okuldalar...


_________________

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
pure-blood. bow down to me.
hi, stupid-handsome!:
 



:::
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Joanna Lancaster

avatar

Rp Yaşı : 17
Mesaj Sayısı : 526
Yaş : 19

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 4:09 pm

Ben okulda değilim aslındaa eheh. Ayrıca bizim okul beşte değil üç buçukta bitiyoor naptın lan. Adjdjd Konuşalııım konuşalım.

_________________
neden bırakamıyom çünkü:
 
ginger being ginger:
 
çünkü biz müküz:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Dimitri V. Raskolnikov
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 730
Gerçek Adı : M.

Çanta
Eşyalar:

Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 4:10 pm

Ben evdeyim valla Very Happy Hoca gelmemiş okula sağolsun Very Happy skjdfhsf

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Katheryn S. Boryenka
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 14
Mesaj Sayısı : 1228
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^
Yaş : 18

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   Ptsi Ara. 10, 2012 4:12 pm

Enee. O zaman ikinizle de repe yapak. In love
Bizim burda öküz gibi ders veren bazı liseler var.
Ee yakınımdaki lise fen lisesi olunca...

_________________

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
pure-blood. bow down to me.
hi, stupid-handsome!:
 



:::
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Slytherin Sohbet Alanı   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 

Slytherin Sohbet Alanı

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
6 sayfadaki 12 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Sonraki

 Similar topics

-
» Sözel Bölümü Tercih Edilebilecek Alanları

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Eğlence Ekspresi :: Süpürge Dolabı :: Rp İçi :: 2. Sezon-