AnasayfaAnasayfa  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  



 

Paylaş | .
 

 Fikir vereydiniz eyiydi.

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
Katheryn S. Boryenka
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 14
Mesaj Sayısı : 1229
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^
Yaş : 18

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Fikir vereydiniz eyiydi.   Çarş. Ekim 24, 2012 8:14 pm

Şimdi ben bi tane daha hesap açıcam ya benim canım arkadaşlarım heh işte onu erkek yapcem ben. Gry olcek.
Kız karakteriniz Harry Styles'la çıkar mı aceba? afro Olmadı sizde ünlü söyleyebilirsiniz modellik falan, hı? Suspect
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Aaron Anderson

avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 354
Gerçek Adı : Selis
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Çarş. Ekim 24, 2012 8:48 pm

Damlaa bence van dayrekşın yapma cınım ya. Başka bi ünlü bulalım sana. albino

_________________
a day with aaron anderson:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Elliot John Dubenich
VII. Sınıf
VII. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 16
Mesaj Sayısı : 665
Gerçek Adı : Kadri
Yaş : 20

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Çarş. Ekim 24, 2012 8:54 pm

Birden siteye girilme arttı mutlu oldum lan.

_________________

Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Katheryn S. Boryenka
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 14
Mesaj Sayısı : 1229
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^
Yaş : 18

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Çarş. Ekim 24, 2012 8:55 pm

Hemen bulalım!
Ama durum şu an beynim çalışmıyor Very Happy

_________________

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
pure-blood. bow down to me.
hi, stupid-handsome!:
 



:::
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Elliot John Dubenich
VII. Sınıf
VII. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 16
Mesaj Sayısı : 665
Gerçek Adı : Kadri
Yaş : 20

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Çarş. Ekim 24, 2012 9:06 pm

Chris Colfer al hacı Very Happy

_________________

Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Aaron Anderson

avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 354
Gerçek Adı : Selis
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Çarş. Ekim 24, 2012 9:22 pm

BENCE DARREN CRİSS AL. HEMEN AL HEM DE HEMEN.

_________________
a day with aaron anderson:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Katheryn S. Boryenka
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 14
Mesaj Sayısı : 1229
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^
Yaş : 18

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Çarş. Ekim 24, 2012 9:37 pm

Zac Efron
Chace Crawford
Logan Lerman
Darren Chris
Gerçi model olarak kullananamız var mı bilmiyorum. Chris'i beğenmedim ama Embarassed
Öyle bi bakıp seçin işte. Rolling Eyes
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Aaron Anderson

avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 354
Gerçek Adı : Selis
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Çarş. Ekim 24, 2012 9:50 pm

Chace dolu amaaa.

Bence Logan ya da Darren iyidir. Cool

_________________
a day with aaron anderson:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Katheryn S. Boryenka
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 14
Mesaj Sayısı : 1229
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^
Yaş : 18

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Çarş. Ekim 24, 2012 10:02 pm

Logan diyip işe koyuluyorum o zaman ben What a Face

_________________

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
pure-blood. bow down to me.
hi, stupid-handsome!:
 



:::
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Aaron Anderson

avatar

Rp Yaşı : 15
Mesaj Sayısı : 354
Gerçek Adı : Selis
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Çarş. Ekim 24, 2012 10:04 pm

Yeeeeyyyy Logan'la kurgu istiyorum. Harmony karakterim içiiiin. Ayyy kapabilir miyim ben o karakteri acaba? slfdkgjfsljksfljdgksf Sapığım.

_________________
a day with aaron anderson:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Katheryn S. Boryenka
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 14
Mesaj Sayısı : 1229
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^
Yaş : 18

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Çarş. Ekim 24, 2012 10:25 pm

Hihihihihihihihihi Very Happy
Harmony gibi kız bulmuşum kaçıran salak olur Twisted Evil
Aşkem aklıma bişey geldi gerçi Harmony'e eys açtın mı bilmeyom ama o Katheryn'in feysinde yok Crying or Very sad((

_________________

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
pure-blood. bow down to me.
hi, stupid-handsome!:
 



:::
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Harmony Hart

avatar

Mesaj Sayısı : 664
Gerçek Adı : Selis
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Çarş. Ekim 24, 2012 10:28 pm

ENEEE YOK MU. HEMEN EKLİYOM EFENİM.

Sonunda değerimi bilen biri çıktı. Shocked <3 FDGDGFHGD

_________________
++:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Adonis Dard

avatar

Rp Yaşı : 32
Mesaj Sayısı : 359
Gerçek Adı : Bilgö&Dilorağ&Örümcek.
Yaş : 21

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Perş. Ekim 25, 2012 11:20 am

YUKARDA BİRİSİ CHRISTOPHER COLFER'I BEĞENMEDİĞİNİ SÖYLEMİŞ. ÜHÜ.

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] 
Sie:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Katheryn S. Boryenka
V. Sınıf
V. Sınıf
avatar

Rp Yaşı : 14
Mesaj Sayısı : 1229
Gerçek Adı : Yuvarlağımsı biçimde kopan, çok küçük miktarda sıvı kütlesi^^
Yaş : 18

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Perş. Ekim 25, 2012 11:43 am

Ya ne biliyim o adam çok erkeksi duruyodu karakterim için. Daha çok büyücü modeli o. Öğrenci için böyle daha az sakallı, yüğz hatları daha yumuşak biri istiyorum ben. Ondan öyle dedim yani. Yakışıklı olduğu bi gerçek Very Happy <3

_________________

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
pure-blood. bow down to me.
hi, stupid-handsome!:
 



:::
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Adonis Dard

avatar

Rp Yaşı : 32
Mesaj Sayısı : 359
Gerçek Adı : Bilgö&Dilorağ&Örümcek.
Yaş : 21

MesajKonu: Geri: Fikir vereydiniz eyiydi.   Perş. Ekim 25, 2012 12:25 pm

Dur lan. Christopher Colfer'dan bahsetmiyorsun bence şu anda. Aşsdkfşsd. Sakallı? Erkeksi? Aşlskdfşlsdf. Ölüyom. Razz

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] 
Sie:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 

Fikir vereydiniz eyiydi.

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Eğlence Ekspresi :: Mikrofon Sizde :: Serbest Kürsü-